Wie zijn wij?

Wij zijn Dansvereniging Sunrise uit Sint-Oedenrode. Wij doen aan Garde- & Showdans. Op dit moment hebben wij zo’n 100 dansende leden in de leeftijd van 4 jaar tot 30+. De groepen van Sunrise verzorgen naast de Familiedag in november en de jaarlijkse voorstelling tegen het einde van het schooljaar ook diverse optredens in de omgeving. Heb jij altijd al op een podium willen staan om jouw beste dansmoves te laten zien? Kom eens kijken bij een van onze trainingen en meld je aan voor een proefles. Wie weet steel jij dit jaar nog de show samen met jouw dansgroep! Aanmelden voor (proef)lessen kan via het aanmeldformulier op onze site. Je kunt natuurlijk ook altijd contact opnemen met ons bestuur!

Onze trainsters

Wat vinden onze leden?

Al bijna 10 jaar dans ik bij dansvereniging Sunrise. Een gezellige, betrokken vereniging waarbij plezier met elkaar voorop staat. Zo wordt er ieder jaar een kamp georganiseerd wat door de verschillende leeftijden van jong en oud altijd een groot feest is! De jaarlijkse voorstelling is iets waar je altijd naar uit kijkt en naar toe werkt, maar voor de oudere groepen zijn de prinsenzittingen ook een hoogte punt in het seizoen. Kortom, er wordt veel gelachen, gedanst en vriendschappen gesloten bij dansvereniging Sunrise!

Malou Heesakkers
Divine