Hallo!

Mijn naam is Kristel Maas en ik ben 25 jaar oud. Afgestudeerd aan de opleiding Hotel -en Eventmanagement, maar ondertussen al een aantal jaren werkzaam in het bedrijf van mijn ouders, Maas Telecombinatie. Ik heb altijd in Sint-Oedenrode gewoond, maar sinds een half jaar ben ik verhuisd naar Limburg. Daar ben ik samen gaan wonen met mijn vriend.

Ik ben ondertussen al zeker 15 jaar lid bij Dansvereniging Sunrise en sinds 2013 geef ik ook les. Destijds begonnen met een klein groepje met meiden van ongeveer 5/6 jaar oud. Al snel mocht ik wat oudere meiden les gaan geven. En op dit moment geef ik al een aantal jaren, met heel veel plezier en uitdaging, les aan Next Generation. Toen ik ongeveer 15 jaar oud was heb ik ook gedanst in een Demo-Team bij dansschool Bruce Dance Factory. Daar heb ik kennis gemaakt met de dansstijl hip-hop. Deze stijl vind ik heel tof en daarom probeer ik deze stijl ook mee te brengen naar Dansvereniging Sunrise.

Ondanks het verhuizen naar Limburg, vind ik het lesgeven nog steeds ontzettend leuk. Ik ben zelf opgegroeid met deze vereniging en de meiden die ik les geef heb ik ook zien opgroeien. Ik hoop dan ook nog jaren met veel plezier hiermee door te kunnen gaan!

Kristel traint Formation