Mijn naam is Whitley Vogels. Ik ben 30 jaar en woon, samen met mijn vriend Thijs, in Sint-Oedenrode. In juni 2022 heb ik weer een kindje gekregen en ben inmiddels trotse mama van twee hele lieve kindjes, Lexie en Jim. In mijn dagelijks leven ben ik werkzaam in de geestelijke gezondheidszorg als Toegepast Psycholoog.

Ruim 20 jaar geleden (in 2002) is mijn moeder, Patty Vogels, in samenwerking met onder andere Sanne van Sleeuwen een dansgroep gestart. Mijn moeder als begeleidster, Sanne als trainster en onder andere ik als klein danseresje. DV Sunrise bestond toen uit 1 enkele groep. Al gauw nam de populariteit toe en groeide DV Sunrise uit tot een mooie, grote vereniging met behulp van veel vrijwilligers.

Ikzelf dans dus al bij DV Sunrise sinds de eerste dag. In 2004 ben ik begonnen met het begeleiden van de garde groepen tijdens de carnaval. In 2006 ben ik als jonge dame officieel begonnen met lesgeven bij DV Sunrise. Het eerste jaar heb ik lesgegeven aan een show duo. Vanaf 2007 heb ik ook de garde overgenomen van Janneke v.d. Steen. In 2011 ben ik naast de duo’s en gardegroepen ook grote showgroepen les gaan geven.

Nu, anno 2022, kan ik zeggen dat ik al vele jaren met ontzettend veel plezier lesgeef bij DV Sunrise. Ik zet mezelf graag ergens voor in en hoe leuk is het dat ik dat kan doen in combinatie met mijn grootste hobby: dansen. De blije snoetjes op het podium van de dansers en danseressen zorgen ervoor dat ik elk jaar weer kei en kei trots ben op wat wij (bestuur, trainsters en leden) neerzetten.

Ook dit seizoen gaan we weer hard aan de slag om ons publiek te voorzien van spetterende optredens! We hebben er weer super veel zin in, dus hopelijk tot snel!!

Whitley traint Melody en Formation